Race 3: Lelystad

lelystad-front

Adres
Talingweg 89
8218 NX  Lelystad
0320 - 320 284 021

 

Live timing
Kijk hier

Resultaten

mylaps_speedhive_logo

Dagprogramma

AanvangDuurActiviteit
14:00-Aanwezig
14:15 - 14:3015 minTest-banden ophalen @ Jumbo service team #53
14:30 - 15:0030 minTop 6 voorbanden halen @ Jumbo service team #53
14:30 - 15:3060 minInschrijving ** / aanmelding / technische keuring @paddock
15:30 - 15:4515 minRijdersbriefing* @paddock
16:00 - 16:3030 minKlaarzetten pits/paddock (organisatie / met hulp teams)
16:30 - 17:0030 minVrij rijden / trainen
17:00 - 17:055 minPauze (baan gesloten)
17:05 - 17:1510 minKwalificatie sprint
17:15 - 17:2510 minPauze (baan gesloten)
17:25 - 17:3510 minVoor-opstellen -> Warm-up naar grid (géén extra opwarmronde)
AanvangDuurActiviteit
17:35 - 17:5015 minSprint Race
17:50 - 18:2535 minVrije training (pauze voor officials/ehbo/wl/tijd etc.)
18:25 - 18:305 minPauze (baan gesloten)
18:30 - 18:4010 minKwalificatie Endurance
18:40 - 18:455 minPauze (baan gesloten)
18:45 - 19:0015 minVoor opstellen -> Warm-up naar grid (géén extra opwarmronde)
19:00 - 22:003 uurEndurance race
22:00 - 22:1515 minRijders & karts blijven in pits
22:15 - 22:3030 minPrijsuitreiking
22:30 - 23:0030 minTeams helpen mee opruimen.

*   Verplicht voor alle aanwezig teams

** Niet ingeschreven = niet rijden

Let op!

In verband met de veiligheid zullen we dit jaar méér gaan controleren op de veiligheid de karts.

De zaken waarop wij zullen gaan controleren zijn onder andere:

  • Remschrijf niet teveel beschadigd
  • Dubbele remkabel of remstang met kabel
  • Geen grote speling op uniballs van de spoorstangen
  • Lood degelijk bevestigd
  • Loodsysteem met borging (idem voor geplaatst lood in stoel)
  • Geen uitstekende bouten
  • Degelijke bevestiging van sidepods en bumpers
  • Degelijke bevestiging van de stoel
  • Stuurstang met borging

Indien je vragen hebt over bovenstaande, neem even contact met ons op.

Update:  De controle op bovenstaande punten zullen worden uitgevoerd n.a.v het technisch reglement.
Het technisch reglement krijgt waar nodig/mogelijk nog enkele kleine wijzigingen